zaterdag 13 mei 2017

Weather together: Thanks

Goedemorgen!

Wat een weer de afgelopen dagen.... zo wisselvallig. Het heeft hier gisteren geplensd! 
Het kaartje van vandaag past wel bij het weerbeeld ;-) 


Een vrolijk bedankkaartje in de nieuwe kleurtjes. Ik vind ze helemaal leuk!
Het is gelijk ook een goed voorbeeld van hoe je de parapluutjes kunt gebruiken. 
Ook dit weekend is het natuurlijk nog Weather Together-week. Bestel je deze bundel vandaag of morgen nog? Dan krijg je van mij een leuke cardkit kado. Zomaar omdat ik het leuk vind om kadootjes te geven!


Omdat de Gorgeous Grunge niet meer meegaat naar de nieuwe catalogus, moest ik een nieuwe "spetterstempel" zoeken. Gelukkig hebben we nog een groot aantal sets met spetters, vlekken en vegen. De spetters die je hier ziet is een stempel uit de set Touches of Texture. Misschien wordt dit wel mijn nieuwe favoriete spetter-stempel haha! 

Ik wens je vandaag een fijne dag. Tot morgen!

Groetjes
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X