dinsdag 14 november 2017

Een heerlijk weekend....

Goedemorgen!
Misschien heb je op instagram of op mijn facebookpagina al wat foto's voorbij zien komen over afgelopen weekend. Samen met 200 andere demonstratrices van Stampin' Up! was ik aanwezig bij On Stage, hét halfjaarlijkse evenement waar je bij wilt zijn.
Naast een ontzettend gezellige dag is het ook altijd een heel interessante dag! Er worden nieuwe producten gepresenteerd, we krijgen een heleboel tips en training, voor de leaders is er een speciale avond met een heerlijk etentje én we krijgen al een aantal nieuwe spullen om alvast mee aan de slag te gaan. Hoe leuk is dat?! Gewoon al met nieuwe goodies naar huis gaan die nog niet eens te bestellen zijn, zélfs voor de demo's niet! Dat is - naast het feit dat het een onwijs leuke, gezellige dag is - misschien nog wel de beste reden om op OnStage aanwezig te zijn ;-)
Er is onder andere een supergaaf nieuw product aangekondigd: De Stamparatus.
De wattem!?!? 
De Stamparatus.
stamps+apparatus=stamparatus 
Dit is 'm:

Ik hoor je denken: Maar zoiets is er toch al!?
Zoiets ja. Maar deze nieuwe tool is ontwikkeld in samenwerking met een groep demonstratrices. En ik ben heel trots om te kunnen zeggen dat ik bij deze groep hoor!

Door de tool in samenwerking met demo's te ontwikkelen heeft het apparaat een aantal mooie eigenschappen meegekregen, die soortgelijke apparaten niet hebben.
Ik mag het apparaat komende week pre-orderen. Hij komt dan in januari binnen.

Als klant kun je deze super-tool ook alvast reserveren. Dit kan vanaf komende donderdag 16 november.
Voor deze werkwijze is gekozen om de voorraad goed in beheer te kunnen houden. 
Houd bij het reserveren rekening met de volgende levertijden:

Reserveringsperiode:            Beschikbaar voor levering:
16–30 november 2017ong. 1 februari 2018
5–30 december 2017ong. 19 maart 2018
15–30 januari 2018ong. 15 april 2018

HIER kun je lezen hoe het reserveren in zijn werk gaat. Je hebt hiervoor wel een account in mijn webwinkel nodig, én een creditcard om te betalen.
Overigens betaal je pas als de Stamparatus ook daadwerkelijk leverbaar is. Eerder niet!

Wil je de Stamparatus hebben, neem dan even contact op. Dan lopen we samen het reserveringsproces door.

 Om er zeker van te zijn dat je precies weet hoe de Stamparatus werkt wanneer je 'm in huis hebt, krijg je van mij een gratis workshop als je de Stamparatus bij mij bestelt. Het is immers zonde als je niet alles uit deze nieuwe tool haalt!

Voor nu wens ik je een heel fijne dag.
Tot snel, met meer info over nieuwe spulletjes en leuke foto's van afgelopen weekend!

xxx









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X