donderdag 16 november 2017

Online Extravaganza..... aanbiedingen!

Goedemorgen!

Vanaf maandag 20 november is het weer zo ver:
De Online Extravaganza gaat van start!

Ondanks dat er "online" staat, kun je je bestelling uiteraard gewoon bij mij plaatsen. Ik zorg dan dat alles in orde komt.
In deze PDF zie je alle artikelen die meedoen met de sale. Let wel op: de eerste tabel geldt alleen voor 20 november! Dit is een zogenaamde 24-uurs sale.

Ik doe dus in ieder geval op 20 november een bestelling. Om er (voor zover mogelijk) zeker van te zijn dat alle spullen nog leverbaar zijn, zal ik de bestelling er 's ochtends om 7.30 uur uit doen. Zorg dus dat ik je lijstje bijtijds ontvang!

Het is mogelijk dat er nog aanbiedingen bijkomen.
Houd daarom mijn blog in de gaten. Hier vind je altijd het laatste nieuws.
 
Ik wens je een fijne dag!
 
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X