zondag 5 november 2017

Stampin' Blends!

Goedemiddag!

Afgelopen woensdag was het dan eindelijk zo ver.... de introductie van de Stampin' Blends!


Natuurlijk ben ik al heerlijk aan het spelen geweest.
Dit was ook een goede reden om het Just add Color dsp er eens bij te pakken.
Het kleurt heerlijk! Op zowel dit designpapier, als op Whisper White papier. Wel even opletten: stempelen met Memento inkt! Anders gaat de zaak uitlopen, en dat is zonde.

Bij de Stampin' Blends hoort ook een stempelset en projectkit. Deze kit en stempels zijn tijdelijk leverbaar, zolang de voorraad strekt.
Hier maak je onder andere dit kaartje mee:
Supercute toch?? En alle spulletjes die je nodig hebt zitten gewoon in deze kit. Het enige waar je zelf nog voor moet zorgen is lijm en een schaar. Dat moet lukken denk ik zo ;-)
De Stampin' Blends kun je uiteraard bij mij bestellen.
Kleurtje voor kleurtje. Of in één keer.
Maar...je kunt ook mee doen aan de Stampin' Blends Club!
Wat houdt dit in?
Vier maanden lang krijg je een aantal stiften van mij. 
Na de vierde maand ben je helemaal compleet.
 Dit kost €37,00 per maand, exclusief verzendkosten.

Wil je ook de stempelset en de projectkit erbij?
Dan betaal je €50,00 per maand, excl. verzendkosten.
Let op: je mag dan in 1 van de 4 maanden een kadootje uitzoeken ter waarde van €20,00.

Tussentijds kan niet worden opgezegd. En uiteraard krijg je altijd een bedankje bij je pakketje!

Wil je meer weten? Wil je de Blends bestellen of je opgeven voor deze club? Mail of bel mij dan.

Wil je eerst een keer een workshop doen met deze fijne stiften? 
Dan ben je op 17 november van harte welkom op de workshop bij mij thuis.
Ik kan ook bij jou thuis een workshop verzorgen. Neem ook dan even contact op!

Ik wens je een fijne middag, en tot snel!
Xandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X