zaterdag 6 januari 2018

Bubble & fizz...

Goedemiddag!

Gisteravond heb ik op mijn facebookpagina (te vinden onder Stampin' by Xandra) een live-uitzending gedaan.
Ik heb daarbij wat informatie gegeven over de Sale-a-Bration en ondertussen een kaart gemaakt.

Het voorbeeld kwam ik tegen op een demo-groep op facebook. Ik vond 'm zó ontzettend leuk dat ik 'm móést "casen"! Wie het voorbeeld plaatste kan ik niet meer terugvinden helaas.

De bundel Bubble Over had voor mij niet direct de "wow-factor". Soms heb je dat wel eens, zélfs als Stampin' Up! demonstratrice ;-)
Ik ga dan altijd op zoek naar voorbeelden om te zien of er iets bij zit dat wél  die wow-factor heeft. En dat was precies dit kaartje...zó goed verzonnen! 
Ook ga ik op zo'n moment op zoek naar spulletjes die goed combineren bij een bundel, of bij het papier. Het dsp komt uit de Sale-a-Bration folder en is dus gratis bij besteding van € 60,00. Een aantal lintjes past er precies bij (in de kleuren Lemon Lime Twist en Bermuda Bay) en het kratje is er ook super bij.

Twee van de flesjes heb ik uit het dsp gestansd. De rest heb ik gestempeld en gestansd. De dopjes komen uit het Silver Foil papier. Van de tekst heb ik een banner gemaakt met de Triple Banner pons.
Alle gebruikte spulletjes kun je hieronder in het schema vinden.
Ik hoop dat je het filmpje van gisteravond hebt gezien of nog gaat bekijken. Dat kan natuurlijk altijd. De planning is om dit vaker te gaan doen! Dus houd mijn facebookpagina in de gaten voor meer filmpjes.
Ik wens je een fijn weekend!
xx
 
Product List
Big Shot
€ 120,00

1 opmerking:

  1. This is a very nice card. It does have a WOW factor. Thanks for sharing. Enjoy your day!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X