zondag 18 februari 2018

Inkleuren met Brusho - filmpje

Goedemorgen!

Met het uitkomen van de lente-zomercatalogus, hebben we ook Brusho in het assortiment zitten. Er zijn vijf kleuren beschikbaar via Stampin' Up! in kleuren die heel dicht bij onze eigen kleuren liggen.

Er zijn een heleboel verschillende technieken en toepassingen voor Brusho. Het is ontzettend leuk materiaal om mee te spelen en uit te proberen.

Afgelopen week heb ik er weer een kaartje mee gemaakt. 
Dit keer met de resist-techniek, door je gestempelde afbeelding eerst te embossen.
De ge-embosde lijntjes houden dan het water en brusho op "hun plek".
Dit werd het kaartje:


De intense kleuren heb ik gecombineerd met het zwart-wit van het designpapier uit de Petal Passion serie. 
De tekst heb ik deels gestempeld (met de Amazing You SAB stempelset) en deels uitgestanst (met de Celebrate You SAB stanzen). Deze twee artikelen komen uit de Sale-a-Bration folder, en zijn dus gratis te krijgen wanneer je een bestelling van €60,00 of €120,00 doet.
 De bloem komt uit de stempelset You've Got This. Deze vind je in de jaarcatalogus.

 Om het gestanste "amazing" meer op te laten vallen heb ik het meerdere keren uitgestanst: twee keer uit Real Red, één keer uit Tangerine Tango, en één keer uit Basic Black. Als je de Multipurpose Adhesive Sheets gebruikt tijdens het stanzen, maak je gelijk een sticker. Dat maakt het plakken een heel stuk makkelijker!

Onder aan deze post vind je het lijstje weer met de gebruikte materialen.

Dit is het filmpje wat bij de kaart hoort. Ik wens je veel kijkplezier!

Dank je wel voor het langskomen en het bekijken van mijn filmpje. 
Tot snel! 

Xxx


Product List
Embossing Buddy
€ 7,50


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X