donderdag 1 februari 2018

Lieve vogeltjes

Goedemorgen!
Ik heb sinds een tijdje een voeder-huisje voor de tuinvogeltjes aan mijn raam hangen, bij mijn bureau. Een genot is het om te zien dat de vogeltjes het bakje inmiddels goed weten te vinden. Ik heb dagelijks bezoek van de pimpelmeesjes, koolmezen, zo nu en dan is er een vink, en heel soms doet het roodborstje ook een poging.
Wist je trouwens dat de pimpelmezen een stuk dapperder zijn dan de koolmezen? De koolmees is altijd heeeeel snel weer weg met een zaadje in z'n snavel. 
Terwijl de pimpelmees rustig 10 minuten in dat bakje zit, om alle lekkerste zaadjes eruit te pikken en op z'n dooie gemakje op te eten! Dappere dodo's zijn het haha!
Laten we nou een ontzettend leuke stempelset in de lente-zomercatalogus hebben staan....mét een vogeltje erin! En hij is er ook nog eens in het Nederlands. Ik ben blij!
Als voorbeeld voor de twee workshopdagen op 20 en 27 januari maakte ik deze twee notecards:

Ik vind het spelen met de verschillende takjes en bloemen erg leuk. De een is wat modernder, de ander met de rozen iets klassieker... Fijn om zoveel kanten op te kunnen met een stempelset en de stanzen.
Bij het onderste kaartje heb ik de Stampin' Blends gebruikt om de bloemen in te kleuren. Ik ben zo blij met de stiften....ze kleuren heerlijk!
Hieronder zie je alle spulletjes die ik heb gebruikt.
Vanochtend heb ik ook de nieuwsbrief verstuurd. Heb je 'm niet ontvangen? 
Dan kun je hem hier lezen, én jezelf eventueel abonneren.
Ik wens je een fijne dag vandaag, en tot snel.

xxx


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X