vrijdag 16 februari 2018

Springtime Foils meets In de bloemetjes zetten...

Goedemiddag!
Vandaag zijn we alweer op de helft van de Sale-a-Bration periode!
En dat vieren we met.....gewoon drie nieuwe SAB-artikelen ;-)
  
In zowel de €60,00 als in de €120,00 sectie zijn er nieuwe spulletjes toegevoegd.

Ik moest zelf heel even wennen aan de Springtime Foils specialty dsp. Heel veel bling en glim....tja...het is gewoon net niet helemaal mijn ding.
Maar toen ik eenmaal een paar voorbeelden zag en zelf aan de slag ging met het papier, toen was ik om! Wát een ontzettend mooi papier...
 

Voor de eerste kaart heb ik het witte papier blauw gemaakt met Night of Navy inkt. De koper-kleurige bloemen komen dan heel mooi uit.
De takjes uit een ander vel heb ik ingekleurd met Old Olive inkt, en daarna uitgeknipt.


Wil jij dit prachtige papier ook toevoegen aan je collectie? Geef dan je bestelling van €60,00 of meer snel aan me door!


Ik wens je een fijne dag, en tot snel!

xx

 
Product List
Blender Pens
€ 14,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je even kwam kijken! Dank je wel voor je berichtje.
Thank you for stopping by! Thanks for your sweet comments.
X